Blogia
.

PXC AL VALLÉS ORIENTAL:PxC VOL LA CATALUNYA DE LA BUTIFARRA I EL PÀ AMB TOMAQUET I NO LA DEL CÚS-CÚS I ELS KEBABS

PXC AL VALLÉS ORIENTAL:PxC VOL LA CATALUNYA DE LA BUTIFARRA I EL PÀ AMB TOMAQUET I NO LA DEL CÚS-CÚS I ELS KEBABS

"La globalització ens ha portat a haver de tancar empreses i sectors com el tèxtil que van donar de menjar als nostres avis"

"el primer que farem és suprimir el programa d’acolliment a nouvinguts"

"als inventors de la multiculturalitat solament cal agrair-los guetos i problemes socials, si el preu de defensar als meus ha de ser que em titllin de racista, allà ells, jo seguiré lluitant"

"Plataforma per Catalunya exigirà en tots els ajuntaments que els alcaldes i regidors es baixin el sou un 25% i els diners que s’estalviï vagi a parar a una fundació per ajudar a la gent de casa que ho necessiti"

 

Aquest dijous, 28 d’abril, Josep Anglada ha assistit a la presentació dels candidats de Plataforma per Catalunya (PxC) al Vallès Occidental, esdeveniment que ha tingut lloc a la ciutat de Terrassa acompanyat del seu Secretari General Robert Hernando. Una comarca que presentarà en les properes eleccions locals 13 candidatures, algunes d’elles en ciutats tan importants com Terrassa, Sabadell, Rubí o Cerdanyola.

Va obrir els parlaments el delegat local i candidat per Rubí, Josep Maria Enguix, que en el seu discurs va recordar que “Plataforma per Catalunya ha presentat 108 candidatures a tot Catalunya, 13 de les quals al Vallès Occidental, cosa que per al nostre president i per a nosaltres és un somni i per a molts altres serà sens dubte un mal somni” i va concloure “Un 85% de la població de la comarca tindran l’oportunitat de votar a PxC, la qual cosa suposa un total de 750.000 persones”. El va seguir Rafael Herrera, candidat per Santa Perpètua de Mogoda, que va afirmar “Sóc una persona que sempre ha estat vinculada als moviments veïnals de la meva població, ara lluitaré amb totes les meves forces perquè els primers siguem els de casa”. Seguidament va intervenir Oriol Gómez, candidat per Barberà del Vallès, que va dir que “A Barberà s’iniciarà un nou projecte i un millor control de la immigració, el primer que farem és suprimir el programa d’acolliment a nouvinguts”, per deixar pas a l’estrat al candidat de Polinyà, Corbacho, que va sentenciar “Ha arribat el moment de canviar les coses, s’han anat moltes empreses del poble i l’alcaldessa cobra 60.000 € a l’any mentre algunes famílies normals han de passar amb 20.000 a l’any”.

I entre els aplaudiments del públic assistent va pujar al faristol Mònica Pérez, candidata per Cerdanyola, que va presumir de la seva condició de mestressa de casa i com no podia ser d’una altra manera, dels seus dos fills, Mònica va comentar que “Em presento per PxC perquè és l’únic partit pel qual em sento representada de debò”. Va deixar pas a la candidata de Viladecavalls, Marisa Sans, que és diplomada en Ciències Empresarials i va reconèixer “Em sento molt orgullosa del partit que represento i del meu president perquè és l’únic polític que diu les coses clares i en català. La immigració suposa un greu perill per a la identitat cristiana de Catalunya”. Amb l’ambient ja calent pujava a l’estrat el candidat per Sabadell, que és Pascual Campoy que va dir “vaig conèixer a PxC pel mailing de les autonòmiques i quan no pensava votar a ningú vaig tenir clar que era el meu partit i em vaig afiliar i aquí estic ara intentant lluitar per la gent de casa de Sabadell”. Va deixar el seu lloc en l’escenari al candidat de Badia, Raül Ortiz, de 32 anys, que va fer un resum de la situació de la seva localitat “Tenim una taxa d’atur d’un 22% i això no hi ha qui ho suporti, la immigració només ens ha portat atur i delinqüència, a Badia fa falta la veu de PxC com l’aigua de maig”.

L’última tongada de candidats del Vallès Occidental l’obria la candidata per Castellar del Vallès Fuensanta López , de 26 anys, va reconèixer que “tant els meus companys com jo arrisquem molt en presentar-nos per PxC però algú ha de dir el que tots pensem, perquè tenim l’obligació moral de fer-ho”. Va seguir Manel Agut, de Ripollet, que va deixar clar que “pertanyo al sector de la construcció i la immigració se l’ha carregada treballant a preus molt baixos, la crisi al final la paguem sempre els mateixos” .Va proseguir la candidata per Sant Llorenç Savall, María Dolores López que va recordar “als inventors de la multiculturalitat solament cal agrair-los guetos i problemes socials, si el preu de defensar als meus ha de ser que em titllin de racista, allà ells, jo seguiré lluitant”.
Miquel Vigorós,de Montcada, es va disculpar per motius de salut i Joaquim Rosique, candidat de Terrassa, va acabar el torn dels candidats locals com a amfitrió de l’esdeveniment explicant el següent “Segons el nostre alcalde unes 84.000 persones de Terrassa estan en risc d’exclusió social i mentrestant l’alcalde cobra 90.000 euros a l’any, el primer que exigirem quan entrem és que l’alcalde es baixi el sou immediatament, aquí hem sofert també un tripartit que ha demostrat que allí on governen són com una plaga de tèrmits que arrasen amb tot” i va concloure dient que d’aquí unes dècades els llibres d’història diran que “Josep Anglada va començar la reconquesta de Catalunya”.

I va arribar el moment que tots esperaven entre aplaudiments i vítores, Anglada pujava al faristol per pronunciar un memorable discurs i anunciar entre altres coses que “Plataforma per Catalunya exigirà en tots els ajuntaments que els alcaldes i regidors es baixin el sou un 25% i els diners que s’estalviï vagi a parar a una fundació per ajudar a la gent de casa que ho necessiti” i va prosseguir “estic molt content de tornar a Terrassa, estic molt feliç que gairebé 3.000 veïns vostres ens donessin el seu vot en les passades autonòmiques i em sento profundament orgullós del treball de la delegació del Vallès Occidental, sens dubte una de les que més i millor han treballat” i en clau europea Anglada va voler deixar clar que “ La globalització ens ha portat a haver de tancar empreses i sectors com el tèxtil que van donar de menjar als nostres avis, Zapatero mendiga diners per als bancs al govern xinès a canvi que els xinesos puguin obrir comerços al nostre país sense pagar impostos assestant un cop mortal al comerç tradicional de casa, de tota la vida” recordant que “Holanda, França, Itàlia, Suècia, Àustria, Finlàndia, Flandes, Suïssa, tots aquests països i algun més ja tenen moviments identitaris forts, Catalunya és la regió més europea d’Espanya i estem obrint el meló d’un moviment que ja triomfa a tot Europa perquè és l’únic que defensa la nostra identitat per sobre de la de l’Islam” i entre aplaudiments Anglada va dir una frase que va encendre a un públic enfervorit “La Catalunya que nosaltres defensem no és la de CiU que va de nacionalista i el seu secretari d’immigració, Àngel Colom, demanava 1.400.000 immigrants més per a Catalunya en els propers anys, la nostra Catalunya és la dels nens autòctons, la de la botifarra i el pa amb tomàquet i no la del cuscús o els kebabs”.

L’acte va finalitzar amb la signatura de llibres per part de Josep Anglada ja que molts assistents es van portar a casa el reeixit llibre del president de PxC “Sense mordassa i sense vels”.
PxC

Terrassa, 29 d’abril de 2011

Font:PXC

0 comentarios